Üzleti folytonosság a Regus irodaközpontjaiban
yatoo | 2015. június 2. kedd | 0 | Szolgáltatás
A különféle katasztrófák (árvíz, földrengés) és egyéb, a mindennapi életvitelt megzavaró események jelentős kárt vagy pénzkiesést okozhatnak a cégek és vállalkozások berkeiben, mivel ilyenkor hosszabb időre, akár hetekre megszakad a munkavégzés. Az ehhez hasonló helyzetekben mindenkinek ideális megoldást jelent a Regus iroda-helyreállító szolgáltatása, és egy olyan irodai környezet, mely megteremti a professzionalizmus légkörét, emellett pedig segít visszaállítani cégünk hatékony munkavégzését. A Regus Budapest különböző pontjain kínál minőségi irodákat; elegáns környezet, emellett a tömegközlekedés szempontjából is kiváló elhelyezkedés jellemzi az Astorián, Óbudán, a Rákóczi és a Váci úton, Újbudán, a Szabadság téren, illetve a Kossuth Lajos tér közelében található központokat.
A Regus lehetőséget teremt irodák rövid távú és részmunkaidős bérlésére is, a bérleti díj pedig nemcsak a technológiai felszerelést foglalja magában, hanem a professzionális adminisztratív segítséget és recepciós szolgálatot is, így Önnek már csak a munkára kell koncentrálnia. Mindemellett a Regus irodaközpontjaiban tárgyaló- és üléstermek rugalmas bérlése könnyíti meg a kapcsolattartást, így minden vállalkozó vagy üzletember nagy presztízst sugalló munkakörnyezetben fogadhatja potenciális vagy már meglévő üzletfeleit.
A professzionális légkör elősegíti a célorientált munkavégzést és pozitívan befolyásolja a hatékonyságot. Következésképp a Regus által kínált szolgáltatások megoldást jelentenek a különféle balesetek vagy katasztrófák utáni időszakra jellemző stagnálás ellen, legyen szó kis- és középvállalkozásokról vagy otthon dolgozó szabadúszókról egyaránt.