Skip to content

Hírperec

nem hivatalos oldal

Menu
  • Kezdőlap
  • Címlap
  • Belföld
  • Külföld
  • Gazdaság
  • Bulvár
  • Életmód
  • Ezoteria
  • Kultúra
  • Kapcsolat
Menu

Roppant ellenálló az iridiumos gyertya

Posted on 2018. július 7. szombat
Iridiumos gyertya

A benzin üzemű motoroknál elengedhetetlen a profi, ellenálló és mindig megbízható gyújtógyertya. Mivel ezek a tulajdonságok ennyire fontosak, nem is csoda, hogy rengeteg sofőr első választása az iridiumos gyertya. Ez a gyártó és forgalmazó a világ egyik legnagyobb és legismertebb ilyen termékekkel foglalkozó cége.

A márka kínálta iridiumos gyertya annyira kedvelt, hogy a cég a legtöbb gyártó gyári autóalkatrész beszállítójaként szerepel. Gondolni kell itt a Volkswagenre, Opelre, BMW-re vagy éppen Seatra. Mivel az NDK iridiumos gyertya minden téren megfelel a követelményeknek, ezért ezen autógyártók ezzel szerelik össze a kocsijaikat, és pótalkatrészként is ezt a produktumot ajánlják a klienseknek.

A vállalkozás már a kezdetektől fogva élen járt a speciális iridiumos gyertya fejlesztésében és gyártásában. Azért annyira egyedi a tartozék, mert ez egy középelektródás gyújtógyertya, aminek a titka a középső elektróda anyagában és kialakításában rejlik. A kellék azért is annyira jó, mert ennél adott a hihetetlenül vékony elektróda, aminek az erőtere koncentráltabb és az elektronemissziója határozottabb.

Az is a pozitívumok közé sorolható, hogy a vékonyabb elektróda kisebb hőelvonású, ezáltal az ív energiájából több hőt tud átadni a keveréknek. Éppen ekkora siker övezi a VW DSG váltóolaj produktumot, amelyik szintén számos pozitív tulajdonsággal rendelkezik. Hazánkban is az egyik legfelkapottabb ilyen jellegű olaj a DSG fajta, amit sokan csak duplakuplungos automata váltónak ismernek.

A VW DSG váltóolaj olajcserekor elengedhetetlennek mondható. Ha az autótulajdonos körülbelül 60 ezer km után lecseréli a régi olajat a VW DSG váltóolaj fajtára, biztosra veheti, hogy jóval hosszabb élettartalmat érhet el ezáltal a tartozéknál.

Sajnos sok tulajdonos nincs tisztában azzal, hogy éppen úgy kell 60 ezer km után cserélni ezt, mint 10 vagy 15 ezer km után a motorolajat. Persze jogosan merülhet fel a kérdés, hogy melyik VW DSG váltóolaj mellett érdemes dönteni? Csalódást biztosan nem okoz a gyári fajta, illetve meg lehet bízni a Febi, Liqui Moly, Castrol és Mannol változatokban is.

« Előző: Hol található feltűntetve a Zehnder ComfoAir 70 ára?
Szervezetet támogató Josera Junior :Következő »

Kategóriák

  • Ajtó
  • Esküvői ruha
  • Gazdaság
  • Gyerekülés
  • Hobbi
  • Karrier
  • Napelem
  • Nincs kategorizálva
  • Ruha
  • Síelés
  • Szauna
  • Szolgáltatás
  • Ügyvéd
  • Vásárlás
  • Webáruház
©2025 Hírperec | Design: Newspaperly WordPress Theme