A Panasonic telefonközpont, hosszú évek óta az egyik legmegbízhatóbb megoldás a kis- és középvállalkozásoknak, valamint a komplex irodai rendszereknek.
Az irodai kommunikáció akkor működik hatékonyan, ha a rendszer gyors, átlátható és stabil. A jól felépített telefonos infrastruktúra több, mint kényelmi kérdés, mert az közvetlen hatással van az ügyfélélményre, a belső hatékonyságra és a napi munkafolyamatok gördülékenységére is. Ebben pedig sokat tud segíteni a Panasonic rendszertelefon is.
Mi a Panasonic telefonközpont és miért előnyös a vállalatának?
A Panasonic telefonközpont egy alközponti kommunikációs egység, ami több fővonalat és mellékállomást képes kezelni egyidejűleg. A legismertebb, vállalati környezetben gyakran használt megoldás a Panasonic KX-TEA308CE, ami 3 darab analóg fővonalat, 8 darab hibrid mellékállomást képes fogadni.
A hibrid rendszer egyik legnagyobb előnye, hogy a mellékek lehetnek analóg vezetékes készülékek, vezeték nélküli eszközök vagy Panasonic rendszertelefonok is.
Mindez rendkívül rugalmasan méretezhető kommunikációs infrastruktúrát biztosít.
Mikor hasznos a Panasonic telefonközpont?
A Panasonic megoldásai különösen ajánlottak olyan vállalkozásoknak, amik több részleggel vagy irodával rendelkeznek, javítanák a belső hívásirányítást, szeretnének külső és belső hívásokat is professzionálisan kezelni, igényelnek kaputelefonos, faxos vagy vezeték nélküli integrációt, fontosnak tartják a távprogramozást és a stabil működést.
A KX-TEA308CE Panasonic telefonközpont például GSM adapterrel is bővíthető, így akár mobilhálózattal is integrálható a rendszer. Opcionálisan pedig, akár 2 darab KX-T7765X kaputelefont is tud kezelni, kapunyitással együtt, amihez a KX-TE82460 bővítőkártya szükséges.
A Panasonic rendszertelefon szerepe a belső kommunikáció fejlesztésében
Míg a telefonközpont adja a rendszer gerincét, addig a Panasonic rendszertelefon biztosítja azt a felhasználói élményt, ami meghatározza az irodai kommunikáció mindennapi minőségét. Az egyik legnépszerűbb készülék a Panasonic KX-T7030, ami kifejezetten alközponti környezetre fejlesztettek.
Mit tud egy Panasonic rendszertelefon?
- 1×16 karakteres alfanumerikus kijelző: segít a hívó személy azonosításában és a menük áttekintésében.
- 12 programozható gomb kétszínű LED-del: ezekkel egyszerűen kezelhetőek a mellékek, a vonalak és a gyakran hívott partnerek.
- 4 egyszerű programozható funkciógomb: így a leggyakoribb irodai műveletek (például hívásátadás, némítás, gyorshívás) egyetlen érintéssel elérhetőek.
- Kihangosítás (hangostelefon): különösen hasznos értekezletek, belső egyeztetések vagy adatbevitel közben.
A Panasonic rendszertelefon egyik legnagyobb előnye, hogy teljes mértékben együtt dolgozik a telefonközpont által kínált funkciókkal, így a felhasználók minden szolgáltatást azonnal és könnyen elérhetnek.
Miért éri meg Panasonic rendszerbe fektetni?
Egy jól megválasztott Panasonic rendszertelefon és hozzá illeszkedő telefonközpont megtérülő beruházás, hiszen:
- felgyorsítja az ügyfélszolgálati munkát
- csökkenti a hibalehetőségeket
- növeli a munkatársak elérhetőségét
- javítja a vállalati kommunikáció egységességét
- könnyen bővíthető a cég növekedése során
A rendszer megbízható, stabil és alacsony karbantartási igénnyel bír. Pontosan az, amire egy fejlődő vállalatnak szüksége van.