Ismerje meg a remarketing hirdetés előnyeit!

yatoo | 2015. január 17. szombat | 0 | Szolgáltatás

Remarketing
Remarketing

A Google Adwords szolgáltatásai után egyre többen érdeklődnek, hiszen az egyik legpontosabban célozható marketing megoldásnak számít. Hagyományos hirdetésekkel szemben képes megkeresni azokat a látogatókat, amelyek potenciális vásárlókat testesítenek meg. A keresőbe beírt kulcsszavaknak nagy jelentőségük van.

A remarketing folyamat segítségével meg tudjuk tartani a látogatót, még akkor is, ha csak tájékozódni szeretne egy bizonyos termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatosan. Meg kell fogni a látogatót, hogy aztán vásárlót tudjunk belőle kialakítani.

A remarketing működése nagyon egyszerű. Megjegyezi a weboldalra érkező látogatót, beazonosítja, majd a továbbiakban képes és szöveges hirdetésekkel halmozza el, olyan web-felületeken, ahol az Adwords hirdetések nyugodtan tudnak futni. A remarketing több szempontból is nagyszerű választás.

A hirdetések többszöri megjelenésével képes beégetni a látogató tudatába egy szolgáltatást vagy terméket, valamint a bizalom kiépítésénél is nagyon fontos.

Mi az a Google Ads és a remarketing hirdetés?

A modern gazdaságot nem más mozgatja, mint a különféle termékek gyors keletkezése és áramlása, értékesítése. Az egész globalizált világkereskedelem erre épült fel, ami azért rejt magában komoly veszélyeket, viszont most nem ezekről lesz szó. A gyors pénzkeresést alapvetően a minél nagyobb számú eladások biztosítják. Az internet korában, a webshopokból való rendelés új teret nyújt, amit érdemes megragadni. A remarketing hirdetés kulcsfontosságú elem a vásárlók visszavonzásának érdekében.

Mielőtt ennek a rendszernek a megismerésére kerülne sor, érdemes kicsit jobban elmélyedni a Google Ads (AdWords) kampányok világában. A fizetésalapú (PPC) hirdetések, a Google keresője mellett, annak partnerei felületén is megjelennek. Ez történhet szöveges, képes, videós, shopping, app formátumban egyaránt. Ennek szerves részét képezi a remarketing hirdetés, ami egy teljesen új dimenziót nyit meg. Segítségével könnyen megtarthatóak a vásárlók és további költésre ösztönözhetőek.

A remarketing hirdetés célja, hogy visszacsalogassa az érdeklődőket

Minden weboldal, amikor azt meglátogatja az vásárló, elment bizonyos adatokat, amiket a jövőben célzott reklámok eljuttatására használ fel. A remarketing hirdetés akkor tapasztalható meg, amikor egy vásárlást vagy csak érdeklődést, böngészést követően rendszeresen reklámok érkeznek a már keresett termékekről. Ez logikus, hiszen a legtöbben szeretik alaposan felmérni a különféle kínálatokat, megismerni a műszaki paramétereket, árakat és csak ezt követően döntenek.

A remarketing hirdetés sikeresen bevonzhatja a vásárlókat, a régebbieket pedig újabb költésre ösztönzi. Különböző paraméterek adhatóak meg, amelyek alapján megcélozhatóak az egyes csoportok. A márkaépítés egy jól kidolgozott elemévé vált az utóbbi években, ezért egyre többen élnek vele. Viszont, a remarketing hirdetés a Google Ads keretein belül még csak most kezd el igazán lendületbe jönni. Megéri ezzel célirányosan foglalkozni.

Új lehetőségeket teremt a remarketing hirdetés

A Google organikus találati listájának legelején a fizetett hirdetések jelennek meg. Ezek kattintás alapon viszik a költségeket, viszont így növelni tudják a látogatók számát és esélyt adnak olyan újonnan indult oldalaknak is, amelyeknek semmilyen lehetőségük nincs a top 10 találatban benne lenni. Az AdWords, valamint az ahhoz tartozó remarketing hirdetés többet tud nyújtani, mint alkalmi látogatókat. Az első lépésben becsábítja az érdeklődőket, majd célzottan újabb kattintásra ösztönzi.

A statisztikák szerint, ez a metódus egyre hatékonyabban működik, főleg akkor, ha a vásárlással elégedett az ügyfél. A remarketing hirdetés segít a fókuszt megtartani, Így esélye sem lesz a konkurenciának arra, hogy elragadja az ügyfeleket. Persze nem minden miként történik a hirdetések beállítása, ezért azt csak képzett szakemberekre bízhatja. A seo101.hu oldalon olyan profi csapatra talál, akik gondoskodnak arról, hogy a remarketing hirdetés kihozza az oldalából a maximumot. A folyamatos mérések keretében pedig tovább lehet finomítani a kampányokat, ezzel növelve a vágyott profitot.

Hasonló cikkek:

Kategóriák

Címkék