nem hivatalos oldal

Átlátható számítógépes CRM rendszer

CRM rendszer

CRM rendszer

A sikeres üzlet alapjai nem feltétlenül a termékekben, a felhasznált gépezetekben vagy a külsőben rejlik. A sikeres üzleti kapcsolatok alapjait a kliensek és munkatársak határozzák meg. Ezt már a 90-es évek közepén fontosnak tartották, ezért egyre több CRM rendszer kezdett megjelenni. A CRM a Costumer Relationship Management-et rövidíti, vagyis az ügyfélkapcsolatok kezelését. Azok az ügyviteli számítógépes programok, amelyekbe bele van építve a CRM rendszer, lehetővé teszik, hogy egyéni módon számon tartsák a klienseiket külön-külön.

Ennek értelmében, a termeléshez szükséges alapanyagok beszerzését biztosító kliensek és a termékvásárló ügyfelek külön vonalon vannak felvezetve. A velük végzett interakciók pontról-pontra felvezethetőek és visszakereshetőek. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy világosan követhető, hogy kitől mit szerez be a cég, milyen áron, ugyanakkor az is, hogy kinek milyen árajánlattal adja tovább a készterméket. Egy hatékonyan és felhasználóbarát módon működő CRM rendszer, könnyen követhetővé teszi mindezeket az üzletvezetők számára.