nem hivatalos oldal

A biciklis táska elengedhetetlen hosszú túrák esetén

Biciklis táska

Amikor egy kerékpártúrára indulunk, általában szeretünk vinni magunkkal bizonyos tárgyakat, amelyekhez vészhelyzetben vagy pihenéskor hozzányúlhatunk. Ehhez biciklis táska szükséges, amit akár a hátunkon, akár a bringa valamelyik részén tárolni tudunk.

Az Agárdi Kerékpár webáruház minden olyan árut forgalmaz, amely kapcsolódik a bringázós élethez, így a táskák is megtalálhatók a felhozatalunkban. Az agardikerekpar.hu weboldalon Ön is megtekintheti, hogy mi mindennel várjuk ügyfeleinket, és többet is megtudhat családi vállalkozásunkról, amelyet 2013-ban indítottunk el.

Mivel sok év tapasztalatunk van a bringás piacon, illetve mindannyian megszállottai vagyunk ennek a sportolási lehetőségnek, tudjuk, hogy egy kerékpárosnak mi mindenre van szüksége. A biciklis táska nagyon fontos lehet azon esetekre, ha hosszú útra megyünk, esetleg többnapos kiruccanásra. Mivel több fajtája létezik, a kínálatunkban megtalálja a hátitáskák, kormánytáskák, nyeregtáskák, váztáskák, válltáskák és csomagtartóra való táskák színes választékát olyan árakon, amelyek elérhetőek mindenki számára.

Minden kerékpár táska hírneves márkájú, így aki tőlünk vásárol, akár személyesen az agárdi boltunkban, akár a weboldalunkon keresztül, biztos lehet abban, hogy kiváló kvalitást szerez be. Tudni kell, hogy a magyarországi törvények értelmében minden ügyfélnek joga van nyolc munkanapon belül elállni a rendeléstől. Ilyen esetekben cégünk köteles legfeljebb harminc napon belül visszafizetni a teljes összeget, amelyet a kliens a rendeléskor elköltött.

Ez is arra ösztönöz minket, hogy csakis prémium termékeket forgalmazzunk, különben pénzügyi és bizalmi veszteséggel kell számolnunk, ami nem tesz jót egyetlen vállalkozásnak sem. A kerékpár táska felhozatalunk is olyan gyártóktól származik, mint az Abus vagy a Kellys. Ezen nevek minden vérbeli biciklisnek sokat mondanak, és garanciát jelentenek a színvonalukra. Ha Önnek bármilyen kérdése van a bringákkal kapcsolatosan, nyugodtan felhívhat minket, és mi szakmai tanácsokkal fogjuk ellátni Önt.